網頁

2019年4月27日

想學刻橡皮印章?



最近開班,好多參加者都問系唔系教刻呢個,教刻果個圖案?問的全部都系d比較復雜的圖,(好似圖中的海棠玻璃)而唔系適合初學者的。
就基於呢個原因,開初級班的demo 印章都系比較容易刻的,但系就應該唔夠吸引啦!因為大家都想刻個指定又復雜的圖,禁其實呢,大家可以包班要求刻指定圖案的,不過好老實的外星貓要好老實禁話你知,貓可以教,但如果你系初學者,又系完美主義者,禁你要唸唸先啦!
重點!系可以包班刻指定圖案的!有興趣就PM貓啦!一個人都得架

#手工橡皮印章#Handcarvedrubberstamps#Handmade#消しゴムはんこ / #eraserstamp #DIY #rubberstamp #橡皮章 #印章 #外星貓 #手作橡皮印章雕刻工作坊 #手刻橡皮印章工作坊 #DIY工作坊 #eraserstampworkshop #rubberstampworkshp

沒有留言:

張貼留言

Translate