網頁

2021年8月7日

初心

 




呢堂真系堅開心分享,好耐冇試過輕輕鬆鬆,有傾有講,少班的好處,除左唔系好夠時間外,分享刻章的初心都系希望大家享受過程帶來的快樂,當你唔介意自己第一次刻得唔靚,當你唔介意刻唔到原本計劃好超複雜理想的圖案,當你唔介意要正經八道禁系短時間內教識所有參加者所有野,當你唔介意冇主題,禁你就得救啦!哈哈!多謝大家。
雖然系現在的香港大環境,大多數消費者都想有110%的回報率,貓明白的,所以貓唔介意開班冇人報名參加!各取所須!哈哈!

wei, 同學,唔見左幫你隻耙兔仔影的相啊!

A:老師,我....
外星貓:我叫Alice
A:我都系鐘意叫你老師

A:老師,我驚唔夠時間
貓:我要準時交場,有下一位老師教班
A: 老師有冇見過謬死唔走的同學
貓:我唔會理你,我會準時執野走人
大家:哈哈哈


When you don't care you  could not make the complicated stamps pattern as expected, don't care the 1st stamp you made is imperfect, when you don't care abt. topic, 
To me, when you don't care you have to behave in a tutor manner , don't care if you can deliver all the knowledge and technique to every single applicants in a huge class. just enjoy and have fun then we all win win !!











沒有留言:

張貼留言

Translate